yenibirannis güzel düşünün güzel olsun varsada üzülmeyin bence hiç olmaması daha kötü insanlar evlat sahibi olmak için servetler harcıyor ne güzel doğal yollarla hamile kalıyorsunuz benim şimdiki aklım olsa asla ikincisi için beklemezdim bu kadar hemen 1 sene sonra tekrar düşünürdüm arkadaş gibi büyüsünler diye. Bebeğiniz küçük diye üzülmenizi anlıyorum ama sizin gibi onlarca insan var Rabbim size anneliği layık gördü ki üst üste nasip etti kan verin öyle netleştirin. Hayırlısı olsun inşallah hakkınızda 👼❤️