Kasım ayı indirimleri başlıyorken göğüs pompası almayı planlıyorum. Philips’in elektronik göğüs pompası 2 çeşit var ve fiyat farkı çok. Biri 8+16 ayarlı pembe renkli modeli diğeri de 4+4 ayar yeşil renkli modeli. Aranızda kullanıp memnun olanlar veya alım yapanlar yazabilir mi? Hangisini almalıyım ?