basakc36 benim gazlı bi bebek değildi kakasını yapamadığı için vermişti şöyle anlatim ara ara tabiki de oluyor gazı ama öyle cok fazla değil gün içinde cok huzursuz olursa gazı fazlaysa veriyorum o ilaçtan iyi geliyor bide gazı oldugu zaman ben kimyon da kaynatıp vermiştim iki iç kaşık oda rahatlatıyor