[silindi] Kızlar diş ağrısı için herhangi bir öneriniz var mı? Sizler bu durumda ne yaptınız? Dün akşamdan beri inanılmaz diş ağrısı çekiyorum, ilaç vs kullanamıyorum ne yapıcam?
Nesizade05 [silindi] benim eşim eczacı arkadaşını aradı bende çünkü bende duramıyordum artık ağlıyordum mazejik fısfıs kullansın ama yutmasın demiş .ağrıyan yerime fısfıs sıkıyorum geçiyor çok şükür .ama 1. Ya da 3. Tremisterde değilseniz yaptırın derim çekilecek gibi değil
Gunduzanne [silindi] ben buz koyuyodum canım hatta yastıkla yanağım arasına koyup uyuyakalıyodum okadar ağrıyodu. Parol içebilirsin bende içtim sorun olmuyo bebekte. Bide karafil koy üzerine
inara6161 [silindi] bende de oluyor ara sira,demir eksikliginden oluyor genelde,dis etinde agri,sizi,ben demir ilaci iciyorum gunde 2tane biraz iyi geliyor. mesela icmeyi unuttum gun siddetleniyor agriyor
inara6161 [silindi] ha bide dislerini sabah aksam fircala hic aksatmadan,dis ipi kullan,bir de her yemek sonrasi agzini calkala yemek kalmasin yoksa curutuyor hemen
duygu-incesu Bende de inanılmaz derece diş ağrısı oluyor sonrasında kendiliğinden geçiyor bi ilaç kullanmadım
[silindi] duygu-incesu dün gece uyku uyuyamadım diş ağrısından 😔 Dr kontrolüme de daha var napıcam bilmiyorum
Gzdsrm Bence bi dis doktoruna git canim hemen iltihap varsa antibiyotik kullanman gerek baska turlu gecmio malesef ben cok cektim direndim ilac kullanmamak icin yanagim sisti disime hafif bastigimda beynim zonkluyodu resmen ilk 3 ayi oyle gecirdim simdi 4 bucuk hamileyim haftaya cektirmeyi yada kurtarilcak gibiyse dolgu yaptirmayi dusunuyorum ihmal etme iltihap varsa ve ilerlerse bebegede zarari var diye biliyorum
Rbdrmx Kızlar ben dişe sürülen uyuşturucu fırça var ondan sürdüm ilk hamileliğim de ama yutma sür uyumadan önce bekle dedi ondan sonra uyudum mesela kullanabilirsiniz hamile iken zararı olmuyormuss♥️
Kubrakaraduman Bana aile hekimim antibiyotik ve parol vermişti gebelikte de kullanılabilen ilaçlar var antibiyotik rahatlatmıştı beni