yigitinannesiiiii ozgese-s rica ederim canım çok iyi bu biberon arkadaşımın kolik bebeği vardı uzunca bi süre bunu kullandı
ozgese-s yigitinannesiiiii ya benim de oğlan kolikti neler çektim 😂 Şimdi tekrar hamileyim tedbir olsun dedim 😂
yigitinannesiiiii ozgese-s yaa inşAllah gerek kalmazz gaz için kullanmaya🙏🏻Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah