sacmalamakizim Abc_ABC 2. Gebeliğim 31+5’de ilk defa nstye girdim, sadece 1 tane kasılma çıktı doktor bir sorun görmedi.
Deryadogan37 Papatya-45 aynı durum bende de var 26 haftalığız korkuyorum haftaya gidicem doktora sancı çıktımı sizde ne dedi doktorunuz
Papatya-45 Deryadogan37 2 farklı doktora gorundum biri yarım saat uzandıgın halde gecmiyorsa hemen gel dedi diger doktorda magnezyum vermişti
Deryadogan37 Papatya-45 teşekkür ederim canım cevabın için muhtemelen enfeksiyonum var benim akıntım artı 2 gündür toplanma çok olmaya başladı bi doktora gideyim içim rahatlıcak inşallah