Alpere benim çok ağır astımım vardı ventolin sıktığım zaman nabzım 140 kadar yükseliyordu tansiyonum normal kalıyordu ama koşmuş kadar perişan oluyordum. Göğüs bölümüne gittim doktor ipravent diye bi inhaler verdi ondan sonra ventolini azalttım çok rahatladım. Ventolini çok sıktım hocam bir şey olur mu dedim bebeğe olmamıştır da sen perişan olmuşsun işte demişti.
Tabi yine siz doktorunuza danışın ben geçen hafta doğum yaptım ama hamilelik bu şekilde ataklarla geçti