Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan lütfen birseyler söyleyebilir mi doktora gidene kadar sabredemedim bilenlerden birseyler öğrenmek istiyorum benim reglm gecikmedi gününde oldum ama aşırı yorgunluk ve baş dönmesi belirtileri yaşiyordum baş dönmesi için acile gittiğimde test yapmamı söylediler kaset testte silik cikti kan testi yaptım 120 cikti sonucu henüz doktora gosteremedim yarin gidecegim ama adet olduğum için kafam karişik normal günüm 27 siydii ben olmam gereken günde qdet oldum yerleşme kanaması normal adet gibi olmaz diye biliyorum ama anlayamadım bu durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz 😊