maristar3440 Merhabalar doktora yoğun akıntım olduğunu söylediğim için gynomax 100/150 fitil verdi 2 kere kullandım bugün sümüksü sarı bir akıntım oldu normal midir acaba? Bi de vajinamda ağırlık hissediyorum 21+2 yim sizlerde olan var mı
maristar3440 Tugcebsky başta parçalı bir akıntı olduğunu biliyordum ilaçtan kaynaklı ama akşama doğru gelen ilaca benzemiyordu o nedenle endişelendim çok teşekkür ederim🙏🏻
Tugcebsky maristar3440 rica ederim:) ilacın kapsülüde atılıyor evet onun dışında vajinal akıntıda oluyor ilacın etkisi içeriyi temizliyor :)