Lavinyam06 bende oldu, ben kürtaj olalı 11 ay oldu son 2 aydır eski haline döndü ondan önce 9 ay boyunca bazen sadece leke ve cok hafif şekilde adet gecirdim hep, hormon testi vermeni öneririm bende prolaktin cıkmıstı o kesiyormus bide kürtajdan sonra üzüntüden troidlerim oynadı oda kesiyormuş, şuan şükür normalim ama hala gebe kalamadım malesef