Deli_hayat55 3 aylıkken cerrahi bölumüne gıttık anestezi gün aldık gıttık o gün iğne vurdular 5-10 dakıka bekledık içeri gırdık tabı dayanamazsanız gırmeyın , anestenızın etkısı gecınce ağlamaya basladı canı yanıyordu verdikleri kremi sürdük onu sürünce rahatlıyordu etkısı geçince tekrar ağlama krızı bol bol sürün her bezledıgınızde karton bardak koyun değiştirin acık bırakın 1 haftada iyilesmıstı pıpısını kontrol edın geri sıvazların bır problem olup olmadığını