Melisaatik Merhaba anneler 23 haftalık gebeyim. Normalde gebelikte kabızlık olur derler ben kahve, meyve ve yulaf yedikten sonra (takip ettim kendimi) affedersiniz büyük tuvallete çıkıyorum günde 2 kere en az. Bu durum normalmi?
Minedmn Melisaatik millet yapamıyorum diye üzülüyor siz yapıyorum diye 😁😂gayet normal 28 haftalık hamileyim günde üçü buluyor
RiRi22 Melisaatik yulafi.ne sıklıkta tuketiyorsunuz. Lif bakımından zengin büyük tuvaleti kolaylaştırıyor. Ben 35 haftaya kadar hep kabizdim çok kötü oluyordm. Kullanılan viraminlerde bağırsak sistemini etkiliyor tabi .Yulaf yiyince rahat çıkardım.
Baby_B Melisaatik kahve meyve yulaf bunlar metabolizmayj calistiriyor normal 20+2 deyim 4 gündür benimde hızlı metabolizmam
Melisaatik Minedmn hayıır yaa :( burda bazen okuyorum çok sık tuvallete çıkmak doğum habercisiymiş ya da başka sorunların diye korktum :(
Melisaatik Minedmn öyle tabide okuduklarımdan etkilendim bazen yazıyorlar doğum habercisi hastalık vs. Diye :( tedirgin oldum