Gizemnur1111 Kızlar 13 haftalık hamileyim 2 gün önce kanamam oldu doktora gittim hemen her şeyin yolunda olduğunu söyledi ilaç yazdı bugün de kahverengi lekelenmelerim oluyor neden olur acaba napmam lazım gideyim mi tekrar başına gelen var mı
Nhrr Gizemnur1111 kahverengi lekelenme icerdekini atıyor diyo doktorlar bana öyle demişti ama ne olur ne olmaz yarın tekrar bi görünün içiniz rahat eder.
Kubra001111 Gizemnur1111 öğrendiğimden beri kahverengi lekelenmem oluyor bazen de karnım ağrıyor ve pembe kırmızı karışık lekelenme şeklinde oluyor şu an 5+4 uz salı günü kalp atışı için kontrole gideceğiz inşallah bebeğimiz sağlıklıdır ve sağlıkla kucagimiza alırız ama benim de 3 günde bir progestan iğne verdi 2 doz yaptırıyorum sabah akşam da hap kullanıyorum
Gizemnur1111 Kubra001111 hayır fitil şeklinde kullanılacak bi ilaç verdi sadece bi kez oldu sadece ondan mı iğne vermedi acaba bilmiyorum ki yarın iğneyi de sorayım
Asdfghklllhvb94 Benim de kahverengi lekenmem oldu doktora gittim kontrol etti bi sıkıntı yoktu ama fitil Progestan verdi bi de eşinle cinselliğine dikkat etmelisin bana öyle dedi riskli bir gebelik geçiriyorsan dikkat et