yeni_anne2 maaleseff ben oğlumda nerdeyse 2 yaşına kadar mustela kullandım. Ama bazen huzursuz oluyordu. Duşta ağlıyordu. İlk şişede denemiştim yanmıyor diye kullanıyorduk. Güvenip eczaneden alıyorduk ama meğerse gözünü yakıyormuş. 2 aydır keyifle dalinle banyo yapıyor 🤷♀️