Arkadaşlar genel olarak açlığım 88-95 arası tokluk ise abartmazsam genelde 140 aldı nadiren 145-155 arası çıkabiliyor. Sorun olur mu bu sizde hamileyiz işte canımız bişey çekince bazen dayanamayıp atıyorum ağzıma :) bide bu şekeri dengelicek herhangi bir yiyecek varmı? Sabahları çok fazla aç kalmaktan da yükseliyor olabilir mi ya açlığım bazen 105 falan çıkınca morelim bozuluyor bi tık :)