Kızlar merhaba cuma günü hastaneye gittim vajinal ultrason ile keseyi gördük adetime göre 5+6 olması gerekirken doktor 4 haftalık geç döllenme dedi dün akşam üstü de lekelenme tarzında kanamam oldu doktorum yerleşme kanaması olabilir ama progestan alın yine eczaneden dedi şuan onu kullanıyorum ara ara ama yine oluyor lekelenme tarzı kanama başına gelen oldu mu şuan korkuyorum bende 😏😔