aysekaann 1 ay önce Telal Hoca ile doğum yaptım.Gebeliği öğrendiğim andan doğum sonraki sürece kadar kendisinden çok memnun kaldım.Her süreçte bilgisi , anlayışı güleryüzüyle hep destek oldu.Tekrar doğum yapsam hiç düsünmem yine Telal Hocayı tercih ederim sonsuz tavsiye edebilirim.Hastane içinse 2 gece kaldım , doğumum haftasonuna denk gelmişti , doğum katındaki hemşirelerden memnun kalmadım bişey istediğimde zamanında geldikleri çok azdı 4-5 kere söyledikten sonra anca söyleneni yapıyorlardı ama önceliğim doktorun iyi olması olduğu için gözardı ettim.