Ben geçenlerde kombiyi açtım 40 derecede ev 24 derece gösteriyordu ve aman aman sıcak değildi uzun kollu pijamayla durdum, bebişleri 1 kat fazla giydirmemiz gerektiğine göre biraz daha fazla sıcak olabilir ev. 23-24 derece ideal diyorlar ama o yaz sıcağında bence.