Babycome123321 Eczacıya sordum doğumdan önce kullanayım mı diye oda yara için şuan kullanman fayda etmez dedi ama bilemedim sizce önden kullanmaya baslamalımıym muhtemelen 1 hafta sonra doğum olcak bde süt yapıcı şeyler hoşaf vb şimdiden kullanayım mı
Kubraalp67 Babycome123321 kullanın mutlaka o kadar ise yarıyor ki ben doğumdan önce kullanmaya başladım asla göğsüm yara olmadı emzirmenin yaşattığı acıyı yaşamadım. Hoşafı da hazırlayın hastaneye götürün yanınızda doğumdan sonra içerseniz süt geliyor hemen özellikle kuru dut hurma kuru incir biraz da kuru üzüm şeker bunları hoşaf tarzı yaparsanız süt yapıyor😊
Pembesarelle2 Babycome123321 Doğumdan 3 hafta önce başladım şuan her emzirme sonrası sürüyorum yara vs olmadı hiç memnun kaldım
Kaddze Babycome123321 ben oncesinde kullanmadim o yuzden cok agrisini cektim bence en az 1 hafta oncede olsa baslayin eger ilk dogumsa kesinlikle 3 hafta once baslayin hatta