Nilestoskos Kızlar selam. 👋🏻 Ana kucağı kendi saklanabilen aldım. Bir tanede elektrikli almak istiyorum elele markasını önerir misiniz. Ya da sizin kullanıp memnun kaldığınız ürünleri yorumlarda benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Gzmmgzmm Nilestoskos henüz bebegm gelmedi ama elelekinkini aldım cok da kalıteli geldi denedim çalıştırdım gayet güzel inşallah bebegım de sever
Gamze_gamze Nilestoskos elele aldı komşum. Çok memnun. Manuel olarak da mamma aldım ben. Ondan da çok memnun olan var
Bebikk_10 Nilestoskos Ben elele kullanıyorum ilk doğduğunda 1 ay kullanamadik kafasını tutamıyordu simdi 2 aylık olduk çok işime yarıyor. Orada uyuyor yada bakınıyor. İlk koyduğumda 3 5 gün çok sevmemişti 10 15dk sonra sıkılıyordu ama şimdi elim ayağım oldu tavsiye ederim. Çok da güzel ve kaliteli.