Kızlar 39+4. Sürekli bir şeyler soruyorum ama zaten 1 haftadır regl sancım var. Son 2 gündür de kasıklarım çok kötü eğilemiyorum yürüyemiyorum. Dün gece saat başı uyandım sancım vardı sabah da devam etti ama düzene giren bir şey yok. Duş falan aldım rahatladım biraz şimdi yine kasılmalar arttı ve her kasılmada kasığım sancıyo. Nişan falan gelmedi. Sancı da dayanılmıcak bir sancı değil. Doğum olue mu ki ya? Yoksa yine yalancı sancılardan mı bilmiyorum. Büyük ihtimalle yine yalan sancı ama paylaşmak istedim durumu 😅😅