Nilestoskos Selam kızlar iyi hafta sonları. Anne yanı park yatak hangi markaları önerirsiniz. Kanz mı elele mi. Önerilerize çok ihtiyacım var şu an.
dorugun_annesi1 Nilestoskos ben hoffie aldım . Kanz almayı düşünüyordum sonradan aynı zaten diye daha uygun olduğu için hoffie aldım. Bence park yatakların çoğu aynı farketmiyor marka
newmommmyy2 Nilestoskos ben elele madre almayı düşünüyorum kendi sitesinde hem indirimde hemde yatak hediye tavsiye ederim taksit imkanıda var
Bhrdnz Nilestoskos Elele bonte tercih ettik kurduk denedik gayet güzeldi yalnızca yanında gelen hediye yatağı beğenmedik içine yeni bir yatak aldık
Nilestoskos dorugun_annesi1 çok teşekkür ederim. Ben içine daha kaliteli bir yatak alıp 1 yaşına kadar kullanmayı düşünüyorum. Odası içinde 1 yaşından sonra yatak almayı düşünüyorum. Ama ilk çocuğum olduğu için çok bilgisizim bu eşyalar konusunda
dorugun_annesi1 Nilestoskos rica ederimm. İçinin yatağı zaten ince geliyor bende kalın aldım iç yatağını zaten yaşından sonra eğer yatak yaptıracaksanız. Masraf etmeye gerek yok bence hoffie markası da yarıya kadar iniyor anne yanı şeklinde oluyor tabi sizin tercihiniz daha önemli🥰
Sevda0503 Ben bugün ebebekten kanz markasını aldım anne yanı olabilenden bir çok marka var insanın kafasi karışıyor gerçekten ve ilk çocuk insan bilemiyo hangisi iyi falan😊
dorugun_annesi1 Brcuburci yatağı yanında hediye geldi. ince geldi bana biraz biz kalın almayı düşünüyoruz içine