Tuqu Merhaba elimde fazladan 1 kutu gonalf 450 var. Temmuz 2025 son kullanımı. Açıldıktan sonra da 1 ay içerisinde kullanılması gerekiyor malum. Hiç açılmadı. İhtiyacı olan varsa ankara içerisinde ücretsiz verebilirim. Şifa olsun 🙏🏻
Tuqu Elmir merhaba yeni gördüm. İlaç halen bende. Buzdolabında beklemesi gereken bir ilaç olduğu için ankara içinden, yakınlardan teslim almanız gerekir. Ankarada mısınız
Tuqu Lokman merhaba diğer yorumdaki kişi almazsa size veririm. İhtiyacı olana yarasın. Ankarada mısınız
Elmir Tuqu Tuqu ewet ben ankaradayim.pardon ben sizi baska bir sehirde zannetmisim o yuzden korgo yapabilirmisiniz dedim..Ankara da oldugunuza cok sevindim🙏 Gelip elden teslim alirim…🍀🍀
Tuqu Elmir dolaptan çıktıktan sonra eczaneden satarken bile buz aküsüyle satıyorlar. Birkaç saat içerisinde hemen dolaba tekrar koymak gerekiyor, yoksa bozulur ilaçlarınız bilginiz olsun
Tuqu Elmir merhaba, yakın bir arkadaşım aşılama tedavisine başladı, bende yakınım olduğu için ona vermeyi uygun buldum. Kusura bakmayın size de en yakın zamanda hayırlı sağlıklı evlat diliyorum❤️❤️