Ceriko Kızlar merhaba, tüp bebek sürecindeyiz. Gonalf 900 günlük 225 lik vuruyorum yarında cetrotide baslıcam ek olarak. Kasık ağrılarım falan çok yok yani idare edilebilir şekilde fakat baş ağrısından ölüyorum resmen daha önce yaşayan oldu mu ?
gayeinal98 Ceriko canım ben de o süreçteyim çarşambadan beri iğne yapıyorum ama ben daha önce de kullanmıştım iğneleri hiç baş ağrısı falan yapmadı ben de
Bhrdnz Ceriko benim de hiç baş ağrım olmamıştı stres yapıyor olabilirsiniz belki o sebeple basınız ağrıyordur
Ceriko bengonca gayeinal98 Bhrdnz Kızlar teşekkürler, hiç stresli değilim muhtemelen hava değişimindendir o zaman. Akşama doğru geçti şükür hepinizin gönlünce olsun her şey💞💞
Ceriko gayeinal98 bu arada bende çarşambadan beri iğne yapıyorum siz ne durumdasınız ? Toplama ne zaman olucak belli mi
bengonca 2 aşılama 9 tüp bebek tedavisi yapan biri olarak hiç bir tedavimde ne baş ağrım ne de kasık ağrım oldu. Tabi bu benim bedenim. Ama muhtemelen sizin baş ağrınız sürecin stresindendir. Kendinizi rahatlatın.
gayeinal98 Ceriko salı randevum var bi kere daha gideceğim büyük ihtimalle haftaya pazartesi olur dedi doktorum haberleşelim beraber
Ceriko gayeinal98 bende bugun gittim perşembe tekrar gel dedi doktorum ya cumartesi yada pazartesi toplıcak ama sanki pazartesi gibi duruyor dedi
Ceriko gayeinal98 14 mm vardı en büyüğü yaklasık 18-19 tane gözüküyor şuan perşembe kontrol var doktorum cumartesi belki toplarız dedi. İnşallah toplanır ya cetrotide basladı bugun can yakıyor biraz ya
gayeinal98 Ceriko benimde 14tü en büyüğü 15 falan toplarız dedi büyük ihtimal pazartesi salı toplarız dedi
Ceriko gayeinal98 muhtemelen benımkide pazartesi toplanır. Cetrotide basladınız mı ? Birde vitamin falan kullanıyor musunuz ben proxyfemin kullanıyorum yumurtların kalitesi için.
gayeinal98 Ceriko yok fitil verdi bu gün sadece bi de geçen günden beri duphaston kullanıyorum 3 tane günde