mrp2023 Selam kızlar, tüp bebek tedavisindeyim embriyolar genetikte, bende histeroskopi oldum lucrin iğne verdi doktorum regl oluncada gel dedi, bu iğneyi olduktan kaç gün sonra regl oldunuz?
mrp2023 Ertugrulgulcem24 forumlara baktım 7-10 gün içinde yazmışlar, benim doktorumda reglime 1 hafta kalaya gün verdi iğneni yap diye demekki 7-10 gün arasında olucaz☺️
mrp2023 Ertugrulgulcem24 histeroskopi olduktan 10 gün sonra yaptım iğnemi evet şimdi regl olmayı bekliyorum transfer hazırlığına başlayacağız nasipse
Ertugrulgulcem24 mrp2023 canım bnde histereskopi olacağım gelecek ay transfer öncesi ama çok korkuyorum nasıl geçti rahmim hafif dar boyu genişletecek doktorum birde önlem amaçlı bakmak istiyor
mrp2023 Ertugrulgulcem24 benimde perdem vardı aslında çokta büyük bi perde değildi başka doktorlar 2-3 düşük olursa sonra yaptırırsın demişti ama ben risk almak istemedim. Yapan doktorun çok iyi olması gerekiyormuş iyi bi doktora yaptırıcaksan korkma bence yumurta toplama daha zor bu asla o kadar zor bi ameliyat değil
Ertugrulgulcem24 mrp2023 benim kendi doktorum yapacak canım çok güveniyorum benimde aynı şekilde üstten hafif basık yandanda darmı ama çok az ben iki kez kimyasal yaşadım transferimde o yüzden yaptırmak istiyorum kanaman oldu mu kaç gün sürdü olduysa ❤️bu arada çok geçmiş olsun
mrp2023 Ertugrulgulcem24 Allah razı olsun, 3 gün kadar kanama sürdü sonra lekeye döndü ama ağrım hiç olmadı çok şükür elden ele belki fark vardır, anestezi için ameliyat öncesi 6 tüp kan aldılar ertesi günde ameliyata gittim bi damaryolu açılırken acıdı o yani cok rahattı çok şükür
Ertugrulgulcem24 mrp2023 ölü öncesinde alınmış mıydı yani sedasyon gibi değildi o zaman. Aneztezi bir tık daha mı ağırdı