Sevgilimmmmmmm canım benim de öyleydi. Açıkçası hoşuma da gidiyordu hamile oldugum belli oluyor diye😅. Ama gaz ya da siskinlikten öyle oluyormuş. 10 haftalık falan oldugumuzda karnım dümdüz olmuştu. Bazen de sabahları düz karınla uyanıp aksamları sişiyordu. Şimdi 16 haftalık olduk karnım gerçekten büyümeye başladı. Simdi daha iyi anlıyorum o zaman siskinlikten öyle oluyormuş