Öncelikle sezaryen bir doğum seçeneği değil anne ve bebegin hayati bir riski oldugunda kurtarılması gereken bir operasyon önceliğiniz normal doğum üzerine olsun hiç korkmayın rabb’im sabrını veriyor kolay diyemem ama insan kucağına alınca hepsü geçiyor ben nornalden acil sezaryene döndüm 7 saat sancı çektim kendi sancımla beraber fitil suni sancı da verdiler nasip olmadı nabzım düştüpü için aldılar hemen genel oldum ilk gün sütüm geldi çok da güzeldi gelmezse düşüncesine girmeyin asla hemen ayağa kalkmıştım yürüdükçe açılıyosun zaten ağrın oluyor ama katlanılmıycak kadar değil rabb’im Gönlünüze göre versin hayırlısı ile alın kucağınıza ama önceliğiniz nornalden yana olsun 🥰🤲