Selamun aleyküm kızlar. Geçen ay letu ve klomen kullandım. 21 mm bir yumurtam vardı. 18 Ekim’de ovitrelle vurdum. İki gün önce test yaptım birşey çıkmadı. Düne kadar da adet sancılarım vardı. İğneden 14 gün sonra adet olunuyor bildiğim. E gebelik de görünmüyor. Nedendir bilgisi olan var mı?