Canım çok geçmiş olsun öncelikle aynı yollardan geçen biri olarak seni çok çok iyi anlıyorum bende 12. Haftalıkken bebeğimin kalbi durduğu için kaybettim çok üzüldüm çok yiprattim kendimi ama sen yipratmamaya çalış iki ay sonra yeniden gebe kaldım sende yine kalacaksın saglikli olacak inşallah sana tavsiyem üniversite hastanelerinde genetik bölümü var oraya gidip genetik test yaptırman ve tiroidine baktirman ben şuan kan sulandırıcı iğne kullanıyorum çünkü pihtilasmam çıktı sende araştır mutlaka sağlıklı bir şekilde gebe kalıp bebeğini kucagina alirsin inşallah