Benimde sata göre 10 hafta 3 günlük olması lazımdı ama 1 hafta geriden geliyor adet olacağım gün de zaten beta değeri 78 cıkmış tı gec döllenme olduğundan dolayı doktorlar normal diyor cok önemli değil sağlıklı olduğu sürece diyorlar birde sezer yanda fark olurmuş ona göre doğuma alırlarmış Rabbim hepimize sağlıkla güzellikle kucağımıza almamızı nasip etsin