Tatlış hamiş arkadaşlarım bugün kontrolüm vardı çatı kontrolü de yapıldı doktor normal Doğuma müsait olmadığını söyledi onun içim yarın öğleden sonra 3 te sezeryana alacak biraz ani olunca heyecanlandım e tabi biraz da korku var haliyle DuanıZı eksik etmeyin bekleyen herkese rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🙏🏼💕