myangelson Nursena2 böyle bakınca bozuk değil gibi ama ilk 10 dk önemli testlerde yine de fekrar yapmakta fayda var
Nursena2 Liddle_mom myangelson berivanypcock GirlandBoy_Mom Aslaninannesi_ Liddle_mom Aslaninannesi_ Yeni test yaptım şimdi 
Liddle_mom Nursena2 bebisim sen yarin sabah bir test daha yap regli oncesi al sen yinede garanti olsun
GirlandBoy_Mom Nursena2 prodoctor böyle doluyor canım benimde öyleydi sonra bi 10 dakka içinde çizgi çıktı idrar dağılmamış ken bile çizgi gözüküyodu
myangelson Nursena2 idrarda mi çok bekletiyorsunuz acaba çünkü bu şekilde olmaması lazım. Tamam başta hafif pembelik oluyor ama bu kadar değil
Rojin__321 Nursena2 canım yapar yapmaz mı attım ilk dakikalarında böyle çıkılıyor şimdi tekrar bir resim atarmisin
RabiaK27 Nursena2 idrarını çok bekletiyorsun canım test bozuluyor bu şekilde biraz daha kısa tut içinde 5 kadar say çek testi sonra kapağını kapat bekle
Nursena2 myangelson bı yarım saat sonra normal şekile dönüyor acaba testler mi hatalı? Hepsini aynı yerden almıştım çoklu olarak
myangelson Nursena2 bilmiyorum ki yani prodoctorda hiç başıma gelmedi böyle durum hafif pembelik olurdu onlar da 2 dk olmadan geçerdi ben yapınca