Merhaba kızlar 2 aydır ayda 2 defa regl oluyorum düzenim karıştı yumurtlama günlerimi hesaplayamıyorum uygulama kullanıyorum adetim 31 ekimde bitti uygulama ertesi gün hamile kalma olasılığı göstermiyor bugun soğan suyu içtim içmeye başladım gebe kalmayı engeller mi sizce içmeye devam mı etmeliyim bırakmalıymıyım