myangelson Aysennnnnn evet değeriniz pozitif gözüküyor hayırlı olsun. Düzenli artış bakmak için 2 gün sonra aynı yerde kan verin
GirlandBoy_Mom Aysennnnnn hayırlı olsun canım bende adete 5 gün kala 17 ile öğrendim adetin geçtimi veya varmı
Solmaz-Papatya Aysennnnnn hamilesin hayırlı olsun canım Rabbim sağlıklı bir gebelik sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah 🤲
Aysennnnnn Çok teşekkür ederim. Adet belirtilerim var aşırı regl ağrısı gibi ağrı yaşıyorum ve ateş basıyor anlayamadım inşallah artış olur değerimde
myangelson Aysennnnnn adet ve hamilelik belirtileri çok benzer o sebeple bir sıkıntı yoktur merak etmeyin. Benim de oluyordu 3 aylık olana kadar bazı zamanlar ağrılar yaşıyordum 😊
Aslaninannesi_ Ay duygulandım bende aynı değerle öğrenmiştim çünkü doktor çok küçük daha 2 haftalık falan demişti iki gün sonra artmıştı
Aysennnnnn GirlandBoy_Mom Tüp bebek transferi benim ki canım. Tam regl günümün ortasındayım çok belirtim oldu ama kanama yok
myangelson Aysennnnnn Rabbim sağlıklı bir hamilelik nasip etsin, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🧡 korkmayın çok çok aşırı şiddetli ağrılar ve lekelenme olmadığı sürece normal ufak ağrılar yaşamak