Senonif ben oglumu 4 gun filan vardı adetime ben hep tam zamanlı adet görürüm 1 gün ya 2 gün gecer gecsede hiss etmiştim gebe oldugumu daha 4 gün kala adetime kocamdan test isdedim aldı yaptım çok silik çıktı yapar yapmaz sonra sabah erkenden kan verdim 16 cıkdı hcg gebelik var anladım sonra bekledim adetim bir hafta filan gecti olmadım yine test yaptım iki kıpkırmızı cizgi çıktı yinede 8 haftaya kadar bekledim doktora gitmedim keseyi göreyim hemide kalbini duyayım diye gittim ve o güzel kalbini duydum böyle oldu ben hiç yumutlama testi yapmadım sitres yapıyo insanda gebe kalayım diye ilişkiyede girmedim kocayla relaks olun olacaksa olacak Allahın Alın yazısı vakti zamanı var inşeAllah gebe kalmak isteyen her kadın gebe kalır annelik duygusunu tadar Allah hiç bi evi bebek sesinden gülüşünden mahrum etmesin Amin ✨❤️