M1245 içini ferah tut Allah’ın izniyle bişey olmaz önceden hastaneye gitmezmis insanlar doğumu bile bebeği evde yaparlar miş onlar bebeğin cinsiyetini. Bile öğrenmeden 9 ay geçiriyor lar rahat olun aslında doktoru sevmiyorum bende korkuyorum ne dicekler acaba diye