ozkangulkilic Kızlar 5 buçuk aylık olduk eli sürekli ağzında ve çok huysuz diş kasyici eldiven varmış kullanan memnun kalan var mı
mervemurat16 ozkangulkilic biz aldık ama hiç kullanmadı jel kaşıyıcılardan aldım dolapta bekletip veriyordum iyi geliyordu ayrıca meyve süzgeci vardı ona hem meyve koyuyordum hem dişini kaşıyordu