betullale Kızlar giyilebilir göğüs pompası hakkında ne düşünüyorsunuz ? Alıp memnun kalan varmı yada gereksiz diyen Çok arada kaldım alsam mı almasım mı gerçekten işe yarıyor mu acaba ?
zeymom_ betullale gerçekten çok kurtarıcı oldu benim için kabloyla uğraşma derdi yok 4 aydır kullanıyorum çok memnunum takıyorum iş yapıyorum o sağıyor
arcmom betullale bende giyilebilir aldım tekli olarak hemen işe gitme bebeğinizi bırakma durumunuz yoksa tekli almanızda yeterli olur bence . Hamilelik eğitiminde evde olan anneler için gerek yok dedi ebe sık sık emzirin yeterli diye söyledi ama yinede bulunsun
betullale arcmom ben çalışmıyorum ama emzirmenin yanısıra sütüm çoğalır belki dıye almayı düşünmüştüm siz hangi marka almıştınız
Adenmom_ betullale ben sağım yaparak anne sütü veriyorum kızım emmiyor giyilebilir pompa elim ayağım oldu çekim gücü de gayet güzel