-Mina- Arkadaşlar bebek çikolatanızın desenini herhangi brişeye göre mi belirlediniz yoksa sadece beğendiğiniz için mi seçtiniz
Nazan_Sarenaz67 -Mina- çikolatayı istagramdan aldım etiket ve çikolata kutusunu dışardan aldım evde kendim yaptim foto atilsa atardım nasıl atildigini
-Mina- Nazan_Sarenaz67 Ana sayfada sol üstteki 3 çizgiden resim yükle diyip şink kopyalayıp atabilirsiniz aslında