Emngz Arkadaşlar 6+4 haftalık hamileyim fakat karın ağrısı oluyor ara sıra sizlerde de yaşayan var mı iki gün önce doktora gittim herşeyin normal olduğu söylendi ama yine de merak ediyorum benim gibi yaşayan var mı ? Cevaplarsanız çok sevinirim
Ceylantt Emngz bende 5. Haftada şiddetli bir ağrıyla gitmiştim ama o gün yorulmuştum doktorum da yoruldugum için normal oldugunu söyledi şuan 17. Haftadayız bir sıkıntı yok ara ara ağrılarım hala oluyor merak etme
Alleeyy Ben yaşamıştım hatta adet olcam sanıyordum bir hafta ağrısını çektim sonra test yaptım öyle öğrendim hamile olduğumu doktor normal olduğunu söylemişti
Emngz Alleeyy Ben ama öğrendikten çok sonra başladı karın ağrım ve gittim bende normal dedi biraz da üşütmüşüm o sebeple oluyormuş