Kızlar 38+4 sezaryen oldum bebeğim 5 gündür küvezde solunum sıkıntısı vardı, ilk gittiğinde 5 ml süt yiyordu şimdi 30 ml ye çıkmış, desteksiz solunum alabiliyormuş burnunda takılı hiç bişey yok, kolunda var, yarın net bilgi vereceklermiş, sizce nezaman çıkar, canım çok sıkılıyor artık😔