Eskişehir şehir hastanesinde pıhtılaşma bozukluğu var mı diye test verdik 21 Ekim’de, şehir dışından gidecez, iki haftaya kadar çıkar dedi doktor, hastaneyi arıyorum çıktı mı diye sormaya o kadar yolu boşa gitmeyelim diye laboratuvara bağlıyorlar cevap veren olmuyor, ben nasıl öğrenebilirim çıkıp çıkmadığını bilgisi olan var mı