FtMs Merhaba anneler 30. Haftamıza geldik bu haftaya kadar sıkıntım yoktu ama mobilya için bir kaç saat gezdim öğleden sonrada kontrole gittim doktoruma kızım başını aşağı indirmiş doktorum çok fazla ayakta durma dedi böyle olupta vaktinde doğuran var mı
Migrenligebe FtMs 30. Haftada benim de bebegimin basi asagiya dondu, hic boyle bir riskten bahsedilmedi 🙄
Btlkhrmnozz FtMs benimde 30. Haftada döndü ama bi sorun olduğunu söylemedi zaten bu haftalarda dönüyorlar. Sen doktorunun dediği gibi yat dinlen canını da sıkma canım Rabbime emanet sağlıkla gelsin bebeğin inşaallah ❣️
Migrenligebe FtMs 32, bana zaten doktorum 29. Haftada bikac haftaya bas asagi doner demisti. 30’da dondugunu gorduk. Belki baska bi sorun daha gorulmustur ama sizde bilemem.
FtMs Migrenligebe bilemiyorum ki normalde 37. Haftada dönmesi gerek erken dönmüş dedi bol istirahat etmemi söyledi
FtMs Zeliha66 bilmiyorum bunu iki doktorda söylemedi bununla ilgili bişey ultrason kağıdında yazar mı
Migrenligebe FtMs bana o haftada ozel bi durumum vardi diye 6 farkli doktor bakti, hicbiri de bas asagi dondu diye tehlike var demedi.
Zeliha66 FtMs bebegin fotosundan ayrı bide rahimin ultrasyon kagidini veriyo onda yazıyo. L 33.0 gibi canım. Normalde bildigim kadariyla 28.haftadan sonra döner bebek aceba seninki kanala mı girdi?