Ben daha dün gece saat 1:30 a kadar bu sebepten ötürü acildeydim. Sanki doğdu doğacak gibi bir his. 30+6 haftalığız. Benimde gebeliğimin başından beri sancı ağrı var maalesef. Magnezyum iyi gelmeyince doktorum progestan başladı. Bana kalırsa yaşadıklarınız normal. Bazı gebeler ne yazık ki bizim gibi sancılı sızılı geçiriyor süreci. Bol bol istirahat edin. Kendinizi yoracak her türlü işten kaçının. Ve bol sıvı tüketin. Meyve yeyip maden suyu için. Sağ Salim bi kucağımıza alsaydık hayırlısı ile. Aman şöyle mi oldu şundan mı oldu böyle mi olacak korka korka geçiyor gebeliğimiz. Valla ben tükendim. 😞