betul1709 ben suni sancı çektim acı eşiğim az mı çok mu bilmem ama herkez için belli bir noktadan sonra acı tabiki zorlaşır ama gerçekten de herkesin dediği gibi belli bir süre çekiyorsun bu acıyı geçici bir acı çok mu evet çok ama doğduktan 1 saniye sonra sanki hiç birşey olmamış gibi kalıyorsunuz öyle ben suni sancı çekmiştim hep kendimi herkez yapıyor ben niye yapmışım diye avutmuştum şuan 2. Hamileyim hafta içi normal doğum olacak tekrar inaşallah ve yine kendi sancım yok yine korkuyorum ama acının geçici olduğunu bilerek kendimi yine avutmaya çalışıyorum😊