1159098263 yani tansiyon aslında kişiye göre çok değişen bir durum ama genelde buyuk 10 küçük 6 altına dusunce düşük olarak bakılıyor diye biliyorum. Beni mesela etkiler bu şekilde tansiyon düşünce. Yükseldiğinde de büyük 13 e çıkması bile etkiliyor beni. Ama hamilelikte tansiyon düşüklüğü çok normal karşılanıyor doktorlar tarafından yükselmesi daha çok sorun oluyor