Alarantalya Ben Medicalpark Hastanesi, Dr. Ayhan Yılmaz’a gidiyorum. Doktorumdan aşırı memnunum. Keskesiz dogum egitimi felanda aldik eşimle doktorum sayesinde. Dogum 3.050 tl. Muayenede 3 haftada bir gidiyorduk biz. Ayda bir kere muayene ucreti veriyorduk yani diger gitmen gerkiyorsa 10 gun icinde ucretsiz zaten. Ayrica acil servistede cok serum yedim. Doktor aradi hastam dedi hic bir ucret alinmadi. Yoksa serum ve acil servis parasi 250 tl civariydi sadece. su an son haftalarimdayim o nedenle her haftada bir gitmeye basladim kontrole ama bir hafta ucreteiz bir hafta ucretli seklinde gidiyorum.yani sadece son ayda iki muayene ucreti ödemiş olcam. Diger zamanlarda ayda bir idi.