Rke0 Bebeğim 3 ayını doldurdu bazen sakinken birden ağlamaya başlıyor çığlık atıyor susmuyor anlayamıyorum sebebini gazlı bi bebek değil kendi çıkarıyor diş mi acaba diye düşünüyorum yaşayan var mı aynı problemi ? Deneyimli annelere sesleniyorum hellpppp