Monica Arkadaşlar 3+5 deyim beta 292 çıktı sizce normal mi? Sanki bu dönemde daha yüksek olmalımıydı ? Yardımcı olur musunuz?
Selinnnce Monica canim benim gunumde bile 100 kusurdu masallah seninki iyi bence dert etme daha dusukler okudum ben