serap_momy Kızlar 21+4 üm sağ kasığım dünden beri aşırı ağrıyor doktora gitmelimiyim sizce normalmi acaba
turkan403 serap_momy aynıyız dünden beri de benm öyle oluyo ara ara 22haftalik olduk bizde yürürken filan batiyo sanki anlmadim bende
serap_momy Acile gittim hem kanda hem idrarda enfeksiyon çıktı ve sancım geçmiyo yarın kadın doğuma gidicem magnezyum başlar diyolar bakalım sancı kötü ya Allah yardımcımız olsum 🥲